Nejčastější dotazy - FAQ
Nemohu najít produkt, o který mám zájem?
V tomto případě můžete kontaktovat naše oddělení péče o zákazníky na čísle (+420) 261 219 860 a pokud to bude možné, zboží pro vás zajistíme v nejkratším možném termínu.
Budete rozšiřovat nabídku?
Ano, nabídku produktů i značek budeme neustále rozšiřovat. Na našem e-shopu postupně naleznete nejširší portfolio značek a produktů v České republice.
Jak zboží objednám?
Objednávkový proces je jednoduchý a neměl by vám zabrat více než 10 min. Více: Jak objednat zboží.
Dodání a platba:
Jaké metody platby podporujete?
V elektronické podobě nyní podporujeme platbu pouze převodem, prostřednictvím internetového bankovnictví. Další metody platby budeme postupně také podporovat. Brzy zavedeme platby kreditní kartou.
Je možný osobní odběr?
Ano, zboží si osobně můžete vyzvednout na centrále v Praze. Kontaktní adresu naleznete na stránce kontakty.
Na jaké číslo účtu mám poslat platbu?
Veškeré informace pro platby naleznete v e-mailu, který vám přišel ihned po odeslání objednávky. V e-mailu naleznete částku, číslo účtu, variabilní symbol pro uskutečnění platby. Číslo účtu je vám k dispozici také na stránce kontakty.
Jaké jsou dodací lhůty jednotlivých produktů?
Dodací lhůty se liší v závislosti na tom, zda-li máme zboží skladem na našem skladě či u dodavatele. V rámci detailu produktu se zobrazuje konkrétní skladovost. Při dodávkách do zahraničí se mírně dodací lhůta liší.
Kolik platím za dopravu
Účtujeme dopravu 150 Kč bez DPH. Při objednávce do zahraničí včetně Slovenska účtujeme individuální cenu dle váhy zboží a nejvýhodnějšího tarifu dopravce.
Můžu průběžně sledovat stav mé objednávky?
O stavu vaši objednávky vás budeme automaticky informovat pomocí systému zpětné vazby. Ten vás informuje prostřednictvím e-mailu o stavu vaši objednávky.
Problémy a reklamace
Nepřišlo mi potvrzení e-mailem.
Po dokončení každé objednávky vás informujeme a přichází vám e-mail na kontaktní adresu, kterou jste zadali při vyplňování kontaktního formuláře. V případě, že jste si jisti a potvrzující e-mail vám nepřišel, tak zkontrolujte spam box.
Chci zboží reklamovat
Reklamační řád naleznete na stránce Obchodní podmínky.
Chcete se nás zeptat na cokoli? Oddělení péče o zákazníky (+420) 261 219 860